تشک فنری
نوشته شده توسط : امین

تشک های فنری ساده ترین نوع تشک در مقایسه با سایر انواع تشک های ارزان قیمت هستند، در این تشک ها از فنر برای افزایش نرمی تشک استفاده شده است. تشک های فنری در دو نوع فریم دار و بدون فریم تولید می شوند. هر دو مدل تشک فنری برای وزن های زیر 60 کیلوگرم مناسب هستند. این تشک ها به دلیل خاصیت ارتجاعی بالا برای افراد مستعد ارتعاش فنری مناسب است.

فنر متصل

این نوع فنر را می توان سیم پیچ معجزه آسا یا فنر مارپیچ نامید. در بازار فنر این تشک ها می شنوید که فنر به کیفیتی اطلاق می شود که مستقیماً با فنر مرتبط است که به آن زبانه مستقیم می گویند. به عبارت ساده، هرچه این عدد کمتر باشد تشک سخت تر است. این فنرها در سرتاسر تشک به هم متصل هستند که مزایا و معایبی دارد.

مزایا: این نوع چیدمان فنری از کمر حمایت می کند. از این نوع تشک در اتاق های ارتوپدی استفاده می شود زیرا هم سبک است و هم به راحتی پوشیده می شود. علاوه بر این در صورت استفاده از فوم حافظه داخلی در تشک ها باعث راحتی افراد می شود.

معایب: این تشک ها به دلیل ضخامت نازک خود به مرور زمان توخالی می شوند و مرکز کمری بیشتری دارند. عیب دیگری که می تواند آزاردهنده باشد این است که تفاوت نوع تخت دو نفره باعث غلت خوردن افراد به یک طرف می شود و همچنین لرزش ناشی از حرکت افراد باعث اختلال در خواب می شود.

فنر منفصل

این نوع تشک بیشتر از نوع فنری ساپورت می کند. فنرهای این تشک به صورت جداگانه در پاکت های مخصوص و جدا از روی در کیف های قرای جام قرار می گیرند. تعداد فنرهای استفاده شده در این تشک بیش از 5000 عدد است و هر چه تعداد آن بیشتر باشد کیفیت تشک بهتر است اما تعداد فنرها تنها عامل تاثیرگذار نیست و باید به اعتماد فروشنده توجه کنید. او این عدد نباید کیفیت تشک را اغراق کند. اگر چند فنر خوب دارید مطمئن باشید که زیرسیگاری کیفیت بسیار بهتری دارد. عمر مفید این تشک معمولا کمتر از ده سال است.

مزایا: این نوع بدبینی نسبت به نوع قبلی بیشتر است. یکی از مهمترین آنها کنترل وزن است.

معایب: این نوع تشک از مواد ساخته شده و به همین دلیل وزن بالایی دارد که نشان دهنده جابجایی و پو دای است. همچنین می تواند این مواد را برای شما ایجاد کند.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: